• BIST 97.533
  • Altın 145,781
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 11 °C

Samanyolu Yayın Grubu, Türksat’tan çıkarıldı

Samanyolu Yayın Grubu, Türksat’tan çıkarıldı
Samanyolu Yayın Grubu bünyesindeki televizyon ve radyo kanallarının Türksat uydusundan indirilmesi kararı bu gece 00.00 itibariyle hayata geçirildi.

Samanyolu Yayın Grubu bünyesindeki televizyon ve radyo kanallarının Türksat uydusundan indirilmesi kararı bu gece 00.00 itibariyle hayata geçirildi. 

Hiçbir hukuki gerekçe gösterilmeksizin uydudan indirilen ve Türksat'la 2024 yılına kadar sözleşmesi bulunan yayın grubuna bağlı Samanyolu TV, Samanyolu Haber TV, Mehtap TV, Yumurcak TV ile Türkiye'nin ilk Kürtçe özel televizyonu Dünya TV'nin de aralarında bulunduğu 13 TV ve radyo kanalı, Türksat üzerinden yıllardır milyonlarca kişiye ulaşıyordu. 

Ankara 6. İdare Mahkemesi, Samanyolu Yayın Grubu televizyon ve radyolarını hukuksuz bir şekilde karartma kararını alan Türksat'tın savunmasının alınmasını kararlaştırmıştı.

Öte yandan 1992 yılından bu yana yayıncılık yapan Samanyolu Yayın Grubu, bu keyfi kararı gerek Türk mahkemelerinde, gerekse Uluslararası mahkeme ve platformlara taşıyarak hukuk içerisinde hakkını arayacağını açıkladı.

Bu haber toplam 855 defa okunmuştur
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2010 Aksiyon Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 02122937548 | Haber Yazılımı: CM Bilişim